Monday, February 04, 2013

آقای خامنه‌ای مشکل شمایید

پخش زندهی جلسه استیضاح وزیر کار دولت کودتا از رادیو و تبادل اتهامات رییس دولت و مجلس فرمایشی به یکدیگر برای شنوندگان یا آنهایی که بعدتر در جریان این جلسه قرار گرفتند نتیجهای جز سرافکندگی برای ایرانیان چه در خارج و چه در داخل کشور نداشت.
خروجی این نشست بین دولت و مجلس تنها یک چیز بود و آن اینکه مشکل فراتر از روسای سه قوه است و بنیان این گرفتاریها بیتدبیری شخص رهبر جمهوری اسلامی است.
آقای خامنهای حدود یکماه پیش در نشستی با سران دو قوه مقننه و مجریه به این نکته اشاره میکند که «فردای قیامت اگر از ایشان به دلیل قرار گرفتن کشور در شرایط سقوط سوال شود خواهند گفت که اطرافیان ایشان و زیردستانشان در ادارهی کشور ایراد دارند».
آیا از بیتدبیری آقای خامنهای نیست که علی لاریجانی و برادرش روسای دو قوه مقننه و قضاییه میشوند و احمدینژاد رییس دولت؟ اگر در ایران انتخابات آزاد برگزار میشد آیا این سه نفر سکاندار قوای سهگانهی ایران میشدند؟ آقای خامنهای با گفتن اینکه اشکال از زیردستان ایشان است قصد دارند خدار را هم گول بزنند! آقای خامنهای مگر همان رهبری نیست که در نمازجمعه 29 خرداد 88 نظرات خود را به احمدینژاد؛ رییس دولت سوگلیاش نزدیکتر دانست و با عتاب به معترضان گفت که اگر باز به خیابان بیایند مسئول عواقب کار خود هستند؟
پدرم در مقالهای پیشاز انتخابات سال 88  به رهبر جمهوری اسلامی یادآوری کرد که به کوتولههای سیاسی تکیه نکند چون آنان مانند وزنهای به ایشان چسبیدهاند و انتهای کارشان غرق شدن خواهد بود.
اگر همان روزی که نوای نحس "بگمبگم" آغاز شد ـ جلوی متوهمان و دعانویسان گرفته شده بود امروز پارلمان کشور به "خانهی قمرخانم تبدیل نمیشد.
آقای خامنهای امثال پدرم و همفکرانش را بهدلیل همین پیشبینیها دربند کرد و به آنان اتیکت فتنهگر چسباند حالا شاهد آن است که پیشبینی آنان از خود ایشان درستتر بوده است.
رخدادهای 20 سال گذشته، که کشورمان تحت رهبری ایشان بوده، بهخصوص 4 سال اخیر و خاصه جلسه استیضاح وزیر کار نشان داد که رهبر جمهوری اسلامی فاقد دو خصلت "مدیر" و "مدبر" بودن برای رهبری است، دو خصیصهای که در قانون اساسی به صراحت به آنها اشاره شده و رهبر باید این خصوصیتها را داشته باشد.
رهبر جمهوری اسلامی منشا تمام مشکلات کشور است. خبرگان مزدبگیرش که جرات مخالفت با وی را ندارند اما اگر ذرهای ـ تنها ذرهای خدا ترسی در ایشان باقی مانده باشد، باید از رهبری کنارهگیری کند. که اگر چنین کند شاید ـ شاید در روز قیامتی میگوید به آن باور دارد خون "ندا" ها و "سهراب" ها گریبانش را نگیرد

Posted via email from Onlymehdi

No comments: